God natt.

nu är klockan över 00, så alltså kan man säga att det är tisdag om man ska vara petig. och det var jag visst nu ;)
planerna för dagen är först och främst att sova, haha! åker till stallet lite senare i morgon tror jag. jag har ingen häst att rida, så det spelar ju egentligen ingen roll.
jag hoppas hovslagaren kommer på onsdag och slår på den där jäkla sulan så att jag kanske förhoppningsvis kan sätta igång Summer :D jag är så sugen nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! haha, det var kanske en liten överdrift, för just nu känner jag inte en så stor längtan när det är så här kallt :P men i alla fall :D ååh!

nej med God natt nu då :)



fina fina Summer :)

Kommentarer
Postat av: Sandra (ponnybruden @ bdb)

Hihi så söt! :D

2010-12-28 @ 00:10:26
URL: http://ponnismurfarna.blogg.se/
Postat av: Josefine♥

sv: Okej :) Tanken är första i början av Februari, de andra t'vlingarna som är tidigare är så långt bort ;) Och fört måste ponnyn blir lite mer "normal" x)

2010-12-28 @ 11:18:42
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0