Ganska flummigt inlägg såhär på förmiddagen.

jag förstår knappt hur jag orkade cykla eller gå till stallet varje morgon inna klockan 8 för att fodra, byta täcken och släppa ut hästarna när ja hade Summer här i Målilla. jag är alltid helt död på morgonen nu för tiden. men lite mysigt var det allt, och jag saknar det ibland. det jag inte saknar är när man var tvungen att gå upp tidigt, gå ner till stallet i -25 och sen när man kom dit var typ allt fruset! känns skönt att slippa det nu :)
nu behöver jag bara gå upp tidigt en helg var 8:e vecka, och då blir allt pyssel i stallet med fodringar och utsläpp mycket roligare måste jag säga!

meningen med det här inlägget? - ingen aning..


väldigt gammal bild från när jag hade Summer i Hägelåkra, innan jag började rida dressyr haha.  observara hoppsadeln ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0