fredag, äntligen.

sådär, nu blir förhoppningsvis uppdatering lite bättre :)

igår blev det lite ridning i ridhuset på Hopson. det gick bra, inga större problem. jag red ju honom i tisdags också, och det gick lika bra då. himla trevlig häst!
Summer fick också röra på sig igår. jag gick lite med henne i ridhuset och sen fick hon springa lite lös. jag gick en kortis med henne ute också, och det var nog mer uppskattat! så ikväll kanske jag rider en liten runda barbacka om hon har fått nya skor med broddhål idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

var och tävla om att bli veckans blogg här! :) http://simplyythebest.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html#comment



ha de bra! :D



(förlåt om du inte vill ha "reklam")

2010-12-03 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0