tiiisdag

har varit en superbra dag! jag har varit på toppenhumör igen, helt galet.
Emelie red Summer idag, och det hade gått bra. härligt! skönt att man har en snäll ponny :)
men jag fick inte vila för det. ska rida Danne två dagar eftersom Hanna är i Tyskland :P det gick bra idag i alla fall. gjorde lite tempoväxlingar i trav och galopp + ökningar och lite annat. han är ganska rolig att rida faktist, men jag skulle nog dö om jag behövde rida honom varje dag ;)

blev lite väntan sen, eftersom jag inte hade skjuts hem. skulle åka med Ann-Louise, men hon blev lite sen. tillslut så kom hon i alla fall, och vi svängde förbi motorbanan på vägen hem. jag dog! haha. jag är så jäkla "speedwaysugen" alltså! hann inte se nått eftersom vi bara skulle hämta Linus, men jag hörde ju :D whihoo! längtar en aaaning tills nästa tisdag när serien drar igång på riktigt. då blir det ingen mer ridning på tisdagar :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0