tävlingen

kom hem från tävlingen klockan 10 igår kväll, så det blev ingen uppdatering då. tar det nu istället ;)

Summer kändes super på framridningen! fin i formen och lyssnade bra. inne på banan sen blev hon seg och lite spänd. allt gick bra, förutom att vi fick ett avbrott i den ena förvända galoppen. mitt fel, eftersom jag samlade henne ganska mycket men glömde hålla om tillräckligt. fick ihop 57,10 %. inget jag är speciellt nöjd med, men hon som vann fick 58 %, så jag var ju inte precis långt efter :P hade jag bara hållt i den förvända galoppen där så hade jag vunnit ;) haha

idag blir det bara en lite skrittur med Sumsum :) hon gick ganska hårt förra veckan, så det blir en vilodag i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0