IHH!!

mitt superhumör håller i sig :D och att Summer gick mycket bättre idag gör ju inte saken sämre precis!
red som sagt ute på banan. hon var lite småseg i början, men fick igång henne när jag började arbeta henne ordentligt. gjorde mycket ökningar i galopp så hon kom igång lite. nu känns det mycket bättre inför lagtävlingen :) i morgon ska en annan tjej rida Summer. Emelie, som praoar hos Maria den här veckan. eftersom jag har lite brottom i morgon, ska rida Danne också, så passar det jättebra :)

nu ska jag dricka mjölk, samtidigt som jag pratar med fröken Edgren och väntar på att Hollywoodfruarna ska börja - de ni :)
Living the dream, WHOOOHOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0