God morgon!

God morgon god morgon! har varit vaken i mer än en timme och kollat på reprisen av hoppningen från igår, som jag redan har sett. jag som tänkte ta sovmorgon...

följde med Emma hem igår,eftersom vi skulle ut till ridskolan och prata för ungdomarna på Fredagsklubben. det ingår i vår specialidrott. Emma och jag pratade om hur man förbereder sig inför en tävling och hur man gör på en tävlingsplats. det var ganska roligt faktist. kul när dom som lyssnar är intresserade och vill veta mer :)
jag var hemma efter kl. 19, så hann inte åka till stallet. Kajsa var snäll och mockade åt mig!

ska rida ut idag i alla fall, efter att jag har gjort massa annat. ska börja med att äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0