sjuk

har varit hemma från skolan hela veckan, men ska tillbaka i morgon. det är så fruktansvärt tråkigt att sitta själv hemma när man nästan är frisk, men ändå för sjuk för att gå till skolan ;) har haft lite feber och ont i halsen och huvudet, blä blä!
har bakat kladdkaka och nu sitter jag framför TVn och ser på Hem till byn, haha! pappas gamla inspelningar...

ska snart cykla iväg till stallet och göra i ordning. kanske blir en ridtur också :) fixade manen på Summer igår, men blev inte riktigt färdig, så ska göra klart den i alla fall..

ska laga mat också, makaroner och köttbullar ;) mamma åkte till Stockholm i måndags och kommer hem i morgon kväll, så jag har lagat mat hela veckan. bra ju? :D imorgon blir det plättar ;)

nej, nu tog Hem till byn slut tror jag, om det inte kommer ett avsnitt till ;) ska kanske stänga på Black Beauty istället så jag får gråta lite. fast nu kom det visst ett avsnitt till i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0