8 mars

gårdagen var bra, riktigt bra!
började med stallet på morgonen. släppte ut ponnyerna och lilla Bax var med också :) sen hem och städa innan jag åkte tillbaka till stallet. mockade och red. summer var pigg och jättemysig <3
hem igen och göra sig iordning för vi skulle ha lite kalas här hemma för pappa. roligt :)  på kvällen åkte jag anna frida erika och rosie till virserum för att titta på amanda och kajsas teater :) rikigt bra va den! när den va slut åkte vi hem till frida för att ha kalas för rosie ;) lyckat!
sov över hos frida också, men blev inte mkt sömn direkt... det blir sängen tidigt för mig ikväll! ;)

idag har det inte hänt mkt. åkte hem från frida innan 14.00 typ. åt mat hemma sen cyklade jag till stallet och va där ett par timmar :)<3 sen har jag fixat spanskan och de, så nu blir det O´boy och Mia och Clara, tjihoo xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0