11 mars

onsdag, nu blir det bara bättre och bättre :)

dagen - helt okej! gick upp halv 6, släppte ut Summer, Valle och Tuborg. hem sen och äta frukost och göra mig iordning för skolan. ganska bra lektioner på onsdagar; matte, svenska, spanska, engelska och biologi. slut 14.15, bussen hem vid 14.40 sen stallet för att ta in stjärnhästen <3 mötte mamma på vägen hem så jag behövde inte gå hela vägen :)
har ätit soppa och massa mackor, sen blev det datorn... ska traska iväg till stallet om en stund, härligt :)

i morgon är det träning för Maria, underbart! hoppas det går ungefär lika bra som förra veckan :) hon var jättefin när jag red henne igår, men jag är berädd på det värsta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0