snart är det över...

okej, jag är jätteseg på ett skriva. jag erkänner!

nu har vi en dag kvar i skolan, en jävla dag! det är ju ingenting... och då är vi i klassen inte änns tillsammans så mycket eftersom att vi har friidrottsfinal, brännbollstunering och vattenlekar. jag har nog inte förstått än hur det ligger till, att vi snart ska gå åt olika håll, aldrig mer vara klass 9D. sorgligt, mycket sorgligt!
dom här tre åren har helt klart varit dom bästa hittills, bättre klass får man leta länge efter! åhhh, fan... <3

från det ena till det andra... ;)
imorgon ska Summer få komma hem och ha lite sommarlov :) ska rida henne som vanligt fram till den 14:e - då är det MÅRK tävling på HBR. efter det blir det att ta det lite lugnt ett tag.
ska ju hämta hem Jossan också såklart :)

klickat hem lite nya kläder från H&M idag också... ganska onödigt känner jag nu, men va fan, vad gör det om 100 år? inte ett jävla dugg! :D

nu ska ladda ner musik :O ;) sen kanske det blir en prommenix med min älskade iPod <3 höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0