15 januari 2009

skulle egentligen varit i skolan idag och åkt skidor, men nej! det går jag inte med på så jag stannade hemma istället ;) har varit i stallet och släppt ut hästarna. passade på att mocka och köra in spån. sen hem och äta frukost och läsa nya Ridsporttidningen som kom idag :) alltid lika roligt. fixade även nyponsoppa till mig och min bror som också är hemma från skolan idag för att han är typ sjuk? blir stallet om en stund igen, men har visst lovat mamma att jag skulle plocka iordning lite hemma, så det är väl bäst att jag gör det först..

nu är det inte många veckor kvar till Göteborg Horseshow, hurra!! längtar som en gaalning :D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0