ny vecka

God morgon :)
sitter och kollar ut på snön och lyssnar på Kent, underbart! ska egentligen göra mina samhällsfrågor nu, så det är väl bäst att jag sätter igång med det snart.

idag fyller mamma år, men jag hann inte gå upp och säga grattis innan hon åkte till jobbet, hehe. just nu längtar jag till smörgåstårtan! senast jag åt det var på min konfirmation (!)

denna vecka är ganska lugn :) i morgon vet jag inte vad som händer, blir det skola eller inte? blir plugg hur som helst, för på torsdag har vi historiaprov. på kvällen är det träning som gäller på Dolores tror jag :P jag börjar bli väldigt sugen på att sätta igång Summer igen, men får vänta en vecka till :)

Tove


hehe, lille Bax :) tänk vad mysigt om han alltid hade varit så där liten... ska gå ut med honom en sväng sen. det har jag lovat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0