tillbaka..

japp, tillbaka i skolan idag. kändes väl helt okej ;) ganska skönt faktist. slapp dag, gjorde inget speciellt direkt... eller jo, engelska prov. jag trodde vi hade de i morgon, men icke... så fick göra det ändå, utan någon övning, men jag får skylla mig själv helt enkelt. 
min mor va så snäll idag att hon släppte ut hästarna åt mig, gulligt av henne tycker jag ;) ska åka ner snart och göra i ordning, ingen ridning idag. börjar bli förbaskat sugen på att träna. har gått mer än 2 veckor sen sist... känner att jag verkligen behöver det nu!! 
ridningen igår gick bra! red lite här hemma, lite dressyr på Rolands åker, i dimman ;) mys! kände att jag behövde jobba galoppen lite, men det ville inte sumsum. hon ville springa hem istället... tog ett tag innan hon slappnade av och började arbeta, men när hon väl gjorde det var hon hur fin som helst, gullponnyn <3 
nu ska jag skriva stödord till våran redovisning om Agatha Christie.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0