Lördag

dagen började med att jag gick upp vid halv 8 och åkte till stallet. släppte ut Summer, Valle och Tuborg. passade även på att mocka och göra allt i ordning. alltid lika skönt att ha de gjort ;) ska åka med Summer till hovis i eftermiddag.
i morgon är det träningsdressyr i Hultsfred. bra träning för Sumsum att komma in i ett nytt ridhus lite då och då, så kanske hon börjar slappna av mer när vi är ute...

nu har vi fått höstlov, härligt!! skoldagen igår var väldans slapp. hade först håla i 80 min, sen svenska med Carola, haha! på engelskan lekte vi, sen på fysiken gick jag, Kajsa och Calle iväg och kopierade papper åt Olle. det tog längre tid än vad vi hade räknat med ;) sist hade vi idrott. vi dansade linedance tillsammans med 9A. fick även sluta tidigare... sen blev det stallet när jag kom hem. skrittade en sväng i skogen. det var inget mysigt väder dirket, regn och massa kallt.
tittade på Idol när jag kom hem. helt rätt att Loulou åkte ut! 

Vi hörs!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0