suck...

okej, jag erkänner. jag har varit grymt dålig på att uppdatera! har liksom inte haft lust. har också funderat på att ta bort bloggen, men jag har kommit fram till att det faktist är ganska skönt att ha den när man behöver skriva av sig lite :)

nu har vi fått jullov, så jävla gutt! :D det är ett skapligt långt lov också, underbart! och snart är det julafton också, hihi :) har inte fått någon riktig julfeeling än, men de kommer väl snart får vi hoppas. har iaf köpt alla mina julklappar och de är skönt.

idag har jag för en gångs skull varit duktig ;) gick upp 7.20 och cyklade till stallet. släppte ut hästarna, mockade (körde in spån!) och gjorde allt i ordning. hemma har jag, tro det eller ej, tvättat en hel massa och plockat i ordning! bra va?! har också hunnit med att läsa ut en bok och cykla till stallet igen för att rida Summer :) hon var pigg som en liten fisk! imorgon ska va vara med på Julkortegen i hembygdsparken. vi får se hur det går med det... hon kan vara hur cool som helst, helt knäpp, eller något där i mellan. det får vi se helt enkelt :)

ska snart iväg och kvällsfodra, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0