Lördag 18/2

Den här dagen har gått väldigt segt fram måste jag säga. jag gick upp ganska tidigt, och efter klockan tio åkte jag, Ville och pappa in till Vimmerby. Lillebror skulle ha nya skidglasögon och jag var tvungen att handla mat och sånt så jag överlever veckan. De andra åker till Vemdalen tidigt i morgonbitti och kommer hem om en vecka.

Sedan har jag städat lite, både på mitt eget rum och en del i övriga huset också. Brabra. Skrivit klart ett skolarbete har jag också gjort. Plus lite vanligt häng vid datorn.

Jag ska strax åka till stallet och pussa på min söta lilla ponny. Idag kom jag äntligen ihåg att köpa nya sockerbitar till henne! Köpte även ny saltsten när vi var inne i Vimmerby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0