Stockholm!

Yes, nu ska vi i ekonomiklassen snart åka till huvudstaden. Klockan 07.00 åker vi från Hultsfred så jag ska snart gå ner till stationen och möta Lotta. Hennes pappaär snäll och kör upp oss.
I stockholm ska vi göra ett besök på Riksbanken, men vi får lite tid innan och lite mer tid efter till shopping och annat. Fett nice alltså.
Vi har inte bestämt någon tid för hemresan, men jag skulle gissa på att det blir mellan 19-20 någon gång så alltså ingen vidare uppdatering. Men det är ni ju knappast vana vid heller ;)

Jag kan också meddela att det här är ett tidsinställt inlägg, för ni tror väl inte att jag går upp extra tidigt för att hinna blogga? ;) Klockan ringde 05.30...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0