Dagens blöta ridpass

Jag hade sedan tidigare idag bestämt mig för att Summer skulle få komma ut idag. Det har blåst kraftigt hela dagen och när jag kom till stallet började det självklart regna också! Men red ut iaf.
Summer var inte så glad i början, och ville bara vända tillbaka hem igen. Men vi tog oss runt Tveta trots allt, och när vi kom bort från åkrarna där det blåste som värst så tyckte hon att det var ganska roligt. Travade och galopperade lite, och hon kändes fin i början, innan hon fick lite för brottom. Var ju ett tag sedan hon galopperade så pass "fritt".

Jag kan säga att man hinner bli ganska blöt på 40 minuter i halvt spöregn ;)


Åh, längtar redan tillbara till sommaren! Fast nu vill jag faktiskt ha lite snö. Börjar bli trött på att det är så blött och mörkt ute.

Kommentarer
Postat av: Maria & Pearl- JumpingForLife **BLOPPIS**

sv. Kanon, lägger till dig oxå :D

2011-12-03 @ 20:55:08
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0