torsdag

kom hem sent från skolan, och hann bara hem och vända ungefär innan jag skulle till stallet. Iolani fick nämligen komma och hämta mig, haha. behövde vara med idag när sadelmakaren kom. hon tittade på min sadel och tog med den för omstoppning. det var inga stora grejer, men lika bra att få det gjort. jag får tillbaka den nästa vecka tror jag, så jag får rida i min hoppsadel fram tills dess :)
det var verkligen intressant att lyssna när hon kollade på sadlarna! jag lärde mig mycket bara under den korta stunden som jag var med.

jag kan ju också säga att min msn har fuckat upp sig totalt. jäkla virusskit. förhoppningsvis funkar den snart igen, annars får jag väl göra en ny. jag blir så trött. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0