snöö!

oj vad mycket snö det har kommit i natt! det var inte alltför roligt att gå till bussen idag, men lite mysigt är det allt :)
idag är jag hemma sent, och då ska jag till stallet nästan direkt. jag måste rida Summer idag, fast hon egentligen skulle vila. jag hinner inte rida i morgon eller på lördag, så då är det bäst att hon får gå idag! jag ska rida Blacky ikväll också :) och mocka åt Romeo, hehe. jag skulle egentligen mockat och ridit Melody också, men det får mamma göra i stället. jag skulle kanske rida en av Hannas hästar med, men det hinns nog inte med.. varför ska alla be om hjälp samma dag? xD

nej, nu ska jag försöka komma igång med mitt geografi arbete. tjingeling :D

mina bilder har kommit tillbaka btw! men dock har alla nya bilder försvunnit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0