Pigg och glad :)

jag är redan uppe, pigg och glad :) jag är hemma nu, vilket är ganska skönt.
Harrys igår var helt okej. det var gaalet mycket folk, och alla skulle in samtidigt typ.. lite kaos där ett tag, haha.

här är det snöstorm idag, nästan. det blir intressant och se hur vägen till stallet ser ut sen när jag ska dit. den yr igen väldigt fort. Summer ska få sig en liten tur ut runt Tveta idag är det tänkt.

påminnelse till mig själv: glöm inte broddarna hemma! (jag måste leta rätt på dom också...)

nu ska jag gå upp och göra lite adventsfint :) mysigt! det är knappt en månad kvar till jul, och jag vet knappt vad jag ska önska mig i julklapp! det har nog aldrig hänt förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0