tävlingen

var hemma ganska sent igår, kom tillbaka till stallet 22.45 ungefär. Summer skötte sig jättebra hela dagen!

första klassen, Lag 03, kändes hon jättefin. fick 59,43%, men eftersom domaren dömde väldigt lågt så är jag supernöjd med det. jag slutade 3:a, precis utanför placering.
i Lätt A:P1 gick hon ännu bättre! där fick jag 59,74 %, och den klassen är ju högre och bedöms lite hårdare så jag är verkligen jätte, jätte, jättenöjd!!! slutade 7:a utav 12 starter.
detta var bara bara min och Summers andra regionala tävling, så jag är glad för att det gick så bra som det gjorde.

åkte till stallet ganska tidigt idag och skrittade ut en ganska lång runda. bara långa tyglar, rakt fram :)

kommer kanske lite bilder senare, om jag får sno några av matilda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0