dagens ridpass

har varit i stallet nästan hela dagen, det gillas :) red ut med Emma två gånger. först red jag Summer och hon Dolores, och andra gången red jag Love You och Emma red Paganini. det gick jättebra båda rundorna.
hade hoppsadeln på Summer idag, mycket skönare! det där med dressyrsadel är egentligen inte riktigt min grej, hehe. när jag har Summer hemma rider jag nästan alltid i hoppsadel, eftersom jag rider ut så mycket.

kväll ska jag sitta framför TVn och kolla på hästar :) först Ponnyakutan 19.00, och efter det Världscuphoppning kl. 20.00.
tittade på dressyren igår. jag tyckte Patrick Kittel gjorde en jättefin ritt, synd bara att han inte fick så höga poäng... men ingen häst är ju häftigare än Totilas! helt galet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0