heeej!

hej! allt bra i värmen? läste nu att det ska bli ännu varmare nästa vecka. det tackar vi inte nej till :)
kände att det passade med en liten uppdatering idag, nu när jag bara ligger hemma och latar mig. man får passa på när man är ledig. i morgon är det jobb igen och då blir det ingen vila! vi ska dra slang runt en hel skog som dom ska tända på i början av veckan, sen ska vi får gå där i värmen och se till att det inte sprider sig. det blir nog intressant.
Summer har lite sommarlov nu. tänkte sätta igång henne och börja träna mer nästa vecka så att hon är i fin form till Superhelgen.

så, det var den uppdatering det. nu vet jag inte vad jag ska skriva, så, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0