rubrik?

Ojojoj vad länge sen de va som jag skrev något här... Funderar på att kanske börja skriva lite mer nu när jag har min egna lilla dator ;)

Var i alla fall i Åseda med Summer igår och tävlade, och jag ska inte klaga på resultatet :) Första klassen, Lätt B:0, vann jag! :D Summer var jättefin hela programmet och gjorde inga dumheter. Jag startade först och hade ledningen på 210 p  och 165.63 % hela tiden :)
Andra klassen, Lätt A:2, gick nästan lika bra. Om bakdelsvändningarna hade fungerat hade jag kanske vunnit den klassen med, men jag fick nöja mig med att komma 3:a, 268 p 62.33 %. Det var ju trots allt bara vår andra Lätt A:2, så ag är verkligen supernöjd! Summer var ovanligt lugn hela dagen och skötte sig hela tiden.

Nästa tävling blir på Lördag i Torestorp/Kristvalla, Lätt B:1 och Lätt A:1. Och innan det ska jag hinna med en träning för Maria :) Det blir på Fredag, inan tävlingen. Vi gjorde likadant innan tävlingen i Åseda, och det funkade ju riktigt bra! Sista tävlingen för sesongen blir i Högsby och 2 veckor. Det ser jag fram emot.

Idag hade jag egentligen tänkt skritta ut Summer, men efter att jag hade mockat ur bocken, kört in 5 kärror spån, bytt vatten inne och ute och gjort i ordning mat så var jag helt slut... Det är väl förskylningen som hänger i. Så Sumlan för lite långledigt, för jag hinner inte rida henna i morgon heller efter som att det är Tisdag - Och det innebär speedway :D

Tjing Tjong!

(Ignorera eventuella stavfel! Jag skrev visst så mycket, så jag orkar inte läsa igenom allt...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0