25 mars

varit hemma från skolan måndag och tisdag, men idag hade vi nationella prov så det var väl bäst att jag gick ;)
proven gick väl ganska bra tror jag :) det kändes helt ok!

tävlade i lördags i Mjölby typ. gick ganska bra :) i första klassen, en Lätt B:1, var hon jättefin! lugn och ganska avslappnad :) kom 3:a med 61,3 %, nöjd!
till andra klassen, Lätt A:1, var hon superfin på framridningen! inne på banan gick det ju inte lika bra, höhö ;) det satt typ 5 personer 1 m utanför banan och Summer tyckte dom var jätteläskiga, så hon ville inte gå fram på den kortsidan... sen fick jag startsignal direkt :O ingen tid överhuvudtaget till att rida runt lite så hon blev lugnare. början av programmet gick väl ganska bra, men när jag kom till skänkelvikningen undan höger skänkel fick jag hjärnsläpp! jag kände att jag red fel, men jag visste inte vart jag skulle ;) men sen kom jag på det som tur va. efter det va jag så irriterd på mig själv så jag slutade rida och summer blev bråkig. inte speciellt lyckat... haha! menmen, summer var så himla mysig hela dagen <3 är jättenöjd med henne :)

nu ska jag snart till stjärnhästen <3 rida igenom henne lite för i morgon är det MF träning som gäller :D vi ska gå igenom protokollen och öva på det som inte blev så bra på tävlingen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0