snart helg...

ska bli ska fruktansvärt skönt med helg snart! är så trött på allt som har med skolan att göra... blev precis klar med hemprovet i Kemi. jag vet att jag igentligen borde skriva VG och MVG frågorna också, men latmasken kröp i mig. det händer allt för ofta, tyvärr! sista dagen med Tina som klassföreståndare i morgon. tråkigt, men sant...

ikväll kanske summer blir av med den tjocka pälsen. Härligt! :D Elin skulle nog klippa henne ikväll, nu när dom fått hem sin nya klippmaskin. jag måste ta tag i hennes man också. den ser för jävlig ut...
Maria-träning i morgon! lääängtar ;) och på söndag är det tävling i hembygdsparken. kommer nog gå bra :)

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0