Jaha...

...Då har man visst också skaffat sig en blogg ;) Kanske en ganska dum idé, tycker det är mycket bara med bdb och andra sidor som man måste kolla hela tiden. Men nu är det gjort i alla fall :)

Vädret är skittråkigt idag. Hade tänkt rida en sväng, men har ingen lust med det just nu... Hon dör inte av att få en dag extra ledigt, hon har ju gått ganska mycket nu i veckan.
Börjar bli dags för Maria Falk-träning nu tycker jag. Inte tränat på två veckor. Blir förhoppningsvis i början på nästa. Skönt att få vara i Sinnerstad och träna. Maria skulle flytta ut dit nu i helgen :)

Efter som att jag inte ska rida idag, borde jag läsa min Agatha Christie bok, suck! Ska vara färdig med allt på onsdag, och jag har mer än halva boken kvar. Har inte vågat säga det till Rosie ;)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0