Dagens ridpass

Dagens lilla ridpass med Summer blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hon var superfin i början, lugn och avslappnad trots blåsten. Efter 10 minuter började det dock snöa, ni vet sådana jättehårda snöflingor som ser ut som små hagel? Det lät som bara den på ridhustaket, samtidigt som blåsten tog i ännu mer. Det resulterade i att Summer for runt som skjuten ur en kanon inne i ridhuset. Det är inte lätt att rida henne ordentligt då precis, så jag fick gå ner till stallet igen helt enkelt.
I morgon ska vi rida ut hade jag tänkt :) Synd att det ska vara så hårt i backen, så kan bara skritta i stort sett.

Jag red även Sandrina idag innan jag red Summer. Min lilla favorithäst, hihi. Hon var riktigt riktigt fin idag! Maria har ridit henne en dag den här veckan, men då var hon så trött så hon fick vila två dagar, och så red jag henne igen idag. Jag ska rida henne i morgon också :)


Ett stycke gullig ponny!

Kommentarer
Postat av: Linnea

gillar färgen skarpt!.

Just tigrerad tycker ja är lite extra roligt :)

2012-01-16 @ 21:39:41
URL: http://lodw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0