Plugg!!

åh. jag blir lite ledsen i ögat när jag inte får träffa Summer :( hihi, tar igen det i morgon!

jag har varit duktig i eftermiddag och både pluggat och lagat mat. nu sitter jag här med skolböckerna igen och ska försöka få det sista att fastna. vi har prov i Företagsekonomi B i morgon + en redovisning i svenskan. när det är avklarat måste jag börja plugga ridlära. hmm...
fy vilket tjat det var på mig idag. det kommer kanske upp ett litet utvärderings inlägg senare, eller om jag spar det till i morgon. vi får se :)


Gullig ponny i lerig hage :) just leran saknar jag inte, men barmark! ge mig vår!

Kommentarer
Postat av: emilia

vilken fin blogg och vilken söt ponny du har!

lite roligt är att jag har för mig att jag snackade en del med dig för några år sen, via lunar ;)

2011-01-31 @ 19:11:46
Postat av: Amanda Lodesjö-BAILEYZ RNF 187

sv: jaa han är superfin!

2011-01-31 @ 20:25:05
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0