blablabla..

Summer får som sagt vila idag, och hon vilade igår också. då var jag tvungen att sitta hemma och plugga geografi. hade prov idag, och tycker att de gick ganska bra ;)
ska inte till stallet alls idag, utan ska bara va hemma och mysa för mig själv typ. det är ju passande väder för det i alla fall, men speciellt underhållande är det väl kanske inte.

har träning i morgon, och det ska bli himla skönt! hoppas på att Maria kan hjälpa mig med att få ordning på ponnyn, för det här funkar inte... haha!

Kommentarer
Postat av: emma

fitta vad trött jag e tar livet av mig asssså

2010-10-07 @ 20:36:33
URL: http://emmaedgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal e du?

e du oskuld?

beskriv din dröm hessssst.

2010-10-07 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0