Första veckan gjord!

Idag har jag jobbat på riktigt kan man säga. Eftersom Lisa åker hem i morgon har hon haft en ledig dag i princip, så jag har varit ensam den mesta tiden. Eftersom det inte är så mycket hästar här nu och väldigt lugnt överlag tydligen, så räcker det med att bara en jobbar. Blir det mer att göra kommer en annan svensk tjej hit som jobbar på något annat ställe nu. Så jag hoppas det kommer lite fler hästar ;)
Anke har ordnat så att jag ska få träna för en Grand Prix-ryttare som bor i närheten. Vi får se hur det går, haha! De rider lite annorlunda här mot vad man är van vid hemma. Ska rida Makkena för henne en gång i veckan :) Hon är den ändå Tove-hästen här, de andra är inte riktigt min typ, hehe. Har dock inte ridit Anika än, en unghäst som Lisa tror att jag kommer gilla så vi får hoppas det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0