Massa bilder

Hittade som sagt massa galma bilder igår, och här kommer lite fler. Det är på lite andra hästar som jag har ridit och sånt. Typ. Mest bilder från Östragård faktiskt, men några på andra små hästar också. Har fler bilder, men de är visst för stora för att ladda upp på blogg.se, och jag orkar inte fixa med det just nu. Jag kanske gör det någon annan dag.
Hittade även lite bilder på Ria som jag hade en sommar. Det var också en ponny från Östragård som jag hade under igångsättningen. Superfin!


Baby, Östragårdsponny. Jag var där 9 veckor sammanlagt och red massor av ponnyer, men hon var en av mina favoriter.

Lilla Bert

Comet, Östragårdsponny

Chiquita, Östragårdsponny

Delli, Östragårdsponny. En favorit! Vilken stil jag har..

Fiona, Östragårdsponny

Lady, östragårdsponny. Det var också en favorit

Luna, Östragårdsponny

Nisse, Östragårdsponny. En utav mina absoluta favoriter!

Zip, östragårdsponny.

Zippen, Östragårdsponny.

Jossan, som fick vara Summers sällskap när jag hade henne hemma några veckor under en sommar. Ville red henne en del faktiskt, och jag satt också upp några gånger ;)

Hedvig och Smiggo, Summers kompisar när jag hade henne i Hägelåkra.

Ria

Ria

Den här bilden har jag visat tidigare tror jag. Min outfit var ju grymt snygg..

Ria och Summer. Det blev ett himla liv på dom när de inte fick vara tillsammans. Eftersom Summer stog i gamla delen av stallet, och Ria i den nya, så var det ett fasligt gnäggande när de kom in. I början fick de gå i en stor hage, men det slutade med att Summer förvandlades till en vildhäst som inte ville komma in, haha! Och Ria hängde så klart på, så till slut fick de gå i en mindre hage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0