Lång dag

Det känns som om jag tillbringat halva min idag på och utanför LuckyLand, hah!
Jag åkte upp till Hultsfred redan klockan åtta, så vi skulle få en tid. Vi satt utanför i tre timmar och väntade. Jag fick tid klockan 16, så under tiden gick vi upp till skolan och hade lite psykologi, åt lunch och hade det mysigt i solen.

Edis och jag gick ner och fikade framåt eftermiddagen, och efter 15 gick vi tillbaka till Jimi.
Ni får bild på tatueringen när den är läkt och fin, men den är snygg och jag är nöjd!

Efter att Emma också var klar körde jag hem henne (typ halv sex), och sedan åkte jag också hem.
Bytte bara kläder innan jag drog vidare till stallet. Borstade och myste med Sumsum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0