Helgen

Festade till det lite igår med tjejerna. Vi åkte upp till metropol en sväng. Jag och Edis avslutade kvällan/natten/morgonen hemma hos Lotta och Emil med nattmacka, vin och shots. Haha! Det blev ganska sent, så vi kom väl isäng runt klockan fem ungefär. Vid nio vaknade jag och kunde inte somna om. Låg i soffan ett par timmar och kollade Harry Potter, innan vi åkte till mormor för att äta. Fick jättegod mat och efterrätt. På vägen hem stannade vi hos Rosa och fick ännu mer gott fika. Så nu behöver jag inte äta på ett tag!
När vi kom hem sen åkte mamma och jag till stallet och tog hand om lilla Sumsum :)

Ja, det var en liten snabb sammanfattning av vad jag har styrt med det senaste dygnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0