19 år

Yes, idag fyller jag år. Det känns väldigt bra att få hem ett brev från AMF pension samma dag man fyller 19.. Så gammal är jag väl inte än?

Det har i alla fall varit en mycket fin dag! Bra väder, härlig skoldag med fina kompisar och nu ikväll har familjen varit ute och ätit. Jag har kinamat långt upp i halsen känns det som nu. 
Jag har varit ute hos Summer också. Mockade och pussade lite på henne :) 


I morgon festar vi till det lite. 

Och på tal om morgondagen så ska jag till skolan klockan 9.. Eftersom dom flyttade fram studenten en vecka p.g.a festivalen, så måste vi jobba in lite timmar i skolan. Morgondagen är ett sånt tillfälle. Vi ska bara titta på film, svara på frågor och äta pizza, så jag tror det kan bli ganska trevligt trots allt! 

Jag lär dessutom ha gått upp typ 43453 kg efetr den här helgen - kinamat idag, pizza i morgon och på söndag ska vi först till mormor och äta mat och sedan till faster Rosa och fika. Jisses!

Nu ska jag fortsätta njuta av min födelsedag. Sista året som tonåring..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0