Tjat tjat

Nu har jag jobbat tis-tors. Eller jobbat har jag väl inte gjort så mycket, men gått bredvid för att lära mig. Det har gått bra så jag ska förhoppningsvis trivas där hela sommaren. Jag är alltså sommarvikarie på hemtjänsten i Virserum om jag har missat att meddela det ;)

Ponnyn vilade igår, men i tisdags fick hon gå ett pass i ridhuset. Hon kändes ganska fin faktiskt, trots att det var ett tag sedan jag gjorde något "vettigt" uppe från hästryggen. Det har blivit en hel del ridning i skogen, och det blev det även i onsdags. Jag känner inte att jag har den rätta motivationen till träning på banan när jag inte har en tävling som mål till exempel. Nu blir det mest ridning för att hålla henne fräsch och igång liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0