Tisdag 10 januari

Första skoldagen efter lovet. Det var lite skönt att vara tillbaka på ett sätt, men samtidigt vill jag bara stanna hemma i min säng!
Vi hade en ganska lång skoldag idag. Var hemma klockan fyra. Då satte jag mig direkt med ett skolarbete och skrev klart det. Åt lite och så där också, så klockan hann bli sju innan jag kom iväg till stallet.

Red ett dressyrpass på Summer. Hon kändes fin idag, men det är lite jobb kvar innan hon är helt 100 igen. Ska snart börja träna för Maria igen nu när vi är igång :)
Var hemma från stallet halv tio ungefär, och nu ska jag snart stänga av här och försöka sova.

Inte en alltför intressant dag, haha!


Kommentarer
Postat av: Elinore

gud vilken fin header du har :D

2012-01-12 @ 11:44:25
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0