Snö

Nu har vi fått lite ordentligt med snö här. Det började snöa igår eftermiddag, och har fortsatt större delen av natten skulle jag tro. Körde hem min moster och hennes familj i natt, och då kom det en hel del snö.

Hann inte med någon uppdatering igår helt enkelt. Gick upp klockan halv 8 och åkte till stallet direkt, Red fyra hästar. Åkte hem och gjorde mig iordning lite fort, och sedan åkte vi till Moliljan för att fira mormor. På kvällen hade vi som sagt folk här.

Jag har inga direkta planer för idag. Jag ligger just nu och kollar på film, och när den är slut hade jag tänkt åka till stallet och skritta ut min lilla ponny en sväng i snön. Det låter bra!


Bild från förra vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0