Mitt i skolveckan

Nu är det bara två dagar kvar innan det är helg igen. Åh, vilken lycka! När onsdagen är gjord, så vänder det alltid.

Summer vilade igår, men idag passade vi på att rida ut eftersom jag kom hem ganska tidigt från skolan. Red Tveta-rundan, och till min stora glädje hade varken bil eller människa gått på vägen över åkrarna. Summer och jag var alltså först med att förstöra den fina snön. 
Det blev skritt hela vägen upp till kyrkan eftersom det var plogat upp dit, men sedan blev det trav och galopp i snön.
Summer är så himla gullig! Hon blir liksom jätteglad när hon får galoppera i snön, och vill bara springa det fortaste hon kan. Samtidigt som hon blir helt lycklig och börjar bocka, och då blir hon så frustrerad eftersom hon fortfarande vill springa fort. Fast det blir för mycket för henne på en gång. Knäppa ponny :)


Mexi och Summer idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0