Lite glad Tove

Haha, jag är så glad nu x) Har suttit och stressat med en psykologiuppgift ett par timmar nu, för jag trodde den skulle vara inlämnad redan igår. Men den ska inte vara inne förens den 15e. Lycka, haha! Så kan fila på den lite till.

Jag ska försöka komma i säng lite skapligt ikväll/natt hade jag tänkt. I morgon är sista lediga dagen innan  skolan börjar, och jag har verkligt vänt på dygnet. Det kommer bli ett rent helvete för mig på tisdag när jag ska upp innan 7! Men i morgon måste jag upp ganska tidigt också, för jag ska hinna rida Summer och Sandrina innan klockan 11.
Kajsa, Emeline, Matilda och jag ska nämligen åka upp till Hippoteket och se om vi kan hitta några snygga tröjor. Täcken fixade Kajsa på Sharpman idag, så dom ska vi även lämna in för brodyr.
Äntligen, snart får vi dom! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0