Fullt upp

Idag har jag haft fullt upp i stallet. Var där mellan tio och tre ungefär.
Red först Sandrina,och det gick lika bra som igår. Lite bättre till och med, för idag kunde jag rida själv hela vägen ner till andra kortsidan. Annars brukar hon vilja svänga av lite efter halva långsidan.

Summer fick gå ett pass uppe i ridhuset. Jag red inte så länge, men hon kändes verkligen superfin idag! Hon är lite jobbig när man ska galoppera första gången bara, för då tvärvänder hon på ungefär samma ställa som Sandrina, och försöker sticka mot utgången samtidigt som hon gör något som ska lika bocksprång och slänger med huvudet. Haha!

Romeo red jag sist, och vi trotsade äckelvädret och red ut en runda. Efter en liten stund blev det snöblandade regnet riktig snö, och Romeo blev lite taggad. Han ville öka traven hela tiden, och sprang på tvären i skritten. Gjorde världens bocksprång i galoppen också. Knäppa ponny. Vi var lite lagom blöta när vi kom tillbaka kan jag säga.. Hehe.


Bjuder på en ganska gammal bild på mig och Sumsum, hih.

Min förkylning vill inte ge med sig. Jag hatar det! Jag har bäddat ner mig i sängen nu och det ska krävas väldigt mycket innan jag förflyttar mig.
Hoppas ni har en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0