Varning..

.. För tråkigt inlägg.

Jag känner att det är lite dött just nu. Det händer ingenting speciellt, varken med mig eller ponnyn.
Hon vilar idag också. Louise var snäll och mockade åt henne ikväll!
Jag är på väg in i en downperiod igen tror jag. Det är bäst att jag ändrar på det innan den bryter ut! Tyvärr tror jag inte att jag kommer hinna rida i morgon heller. Jag är hemma från skolan ungefär vid halv tre. En timme senare ska jag vara nere på vårdcentralen i Mörlunda och ta spruta. Åker direkt till stallet sedan. Då är klockan kanske fyra om jag har tur. Då har jag en och en halv timme på mig ungefär, så då borde jag hinna röra på henne lite. Sedan måste jag hem och byta om. Vid halv sju är det årsmöte. Vet inte när det är slut, men efter det måste jag klämma in lite Naturkunskapsplugg innan jag ska sova. Har pluggat en del nu ikväll, men är långt ifrån klar.

Jaja, det blir nog bra ska ni se. Nu ska jag, mamma och lillebror ha go' fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0