Torsdag 9/2

Det är som sagt ganska lugnt i skolan nu. idag har vi dock haft ett prov och sådär, men annars är det väldigt lite att göra känns det som. Jag har ett par arbeten som ska vara klara nästa vecka, men det tar jag tag i då.
Avslutade min skoldag med att vara på gymmet en snabbis. Knappt en halvtimme på bandet blev det innan jag fick skynda iväg till bussen hem.

Summer har fått plumsa lite i snön i eftermiddag. Det tyckte hon om! Det fick bli ett "ut och röra på sig" - pass idag, så jag red inte så länge. Hon hade ganska mycket spring i benen, så jag fick vara noga med halvhalterna.
I morgon blir det ett mer ordentligt dressyrpass i ridhuset. Lördag, söndag får hon gå ut i skogen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0