Gårdagen

Igår hade jag inte mycket tid över till att sitta vid datorn, så hann inte med någon uppdatering. Om nu någon skulle undra.. hehe.
Jag åkte nämligen till stallet ganska tidigt. Var där innan nio faktiskt. Red Summer lite först uppe i ridhuset. Väldigt lugnt och okomplicerat. Red Sandrina sedan. Hon var fin överlag, men fick vara väldigt bestämd mot henne när hon vill ta upp huvudet och krångla sig. Innan jag åkte hem började jag och Maria med en ny unghäst som ska ridas in. Jättefin och trevligt verkligen! Hängde på honom i skritt, och satt även upp helt en gång.

Åkte bara hem och vände sedan innan jag åkte till Emma. Jag satte i hennes löshår, och det blev så fint så! Jag var hemma klockan nio ungefär, och då hade jag massor att göra här hemma eftersom jag är ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0