7 hästar senare..

Det blev en ganska lång dag för mig i stallet. Hade räknat med att vara hemma lite efter 12 kanske, men kom hem halv fyra. Haha.

Började med att rida Sandrina innan dom andra kom. Hon gick riktigt riktigt bra idag. Bästa passet hittills skulle jag vilja säga!
Red Nova och Amborella sedan, under våran specialidrottslektion. Maria pratade om utbildningen av unghästar o.s.v. Jag försökte lyssna så gott det gick. 
Men fick iaf se och lyssna ordentligt när Maria red Hilton :)

Efter lektionen hade jag tänkt rida Summer och åka hem, men nej. Maria hade massor att göra idag, och eftersom jag inte hade någon mer lektion så fick jag rida lite mer.
Red Caprice, Success och Hopson. Alla väldigt lätt, bara så att dom skulle få komma ut och röra på sig i stort sett eftersom det har varit -14 hela dagen. Alla var fina och snälla :) Jätteroligt att sitta på Hopson igen. Han har blivit riktigt fin nu!
Nina hade köpt semlor, så efter att vi ridit klart alla stora hästar fikade vi lite.

Sist men inte minst red jag min lilla pingla. Också väldigt lätt bara. Hon kändes riktigt fin i båda varven och tuffade på bra.



Var ganska frusen när jag kom hem, haha! Har stått i duschen en lång stund, och nu väntar jag bara på att maten ska bli klar. Det blir en väldigt lugn fredagkväll känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0