Vad jag har gjort idag..

Nu har jag lite tid till datorn igen, så det blir lite uppdatering här.

Som sagt, Pumpen igår och det var riktigt roligt! Vaknade runt tio idag, och åkte till stallet innan tolv. Summer fick gå ett lätt pass på utebanan. I skritten var hon fin, men i traven och galoppen var hon lite tjafsig i munnnen och hade ingen riktig framåtbjudning. Får jobba vidare på det i veckan. Vi avslutade med att skritta ut en liten kortis :)

När jag kom hem passade jag på att städa mitt rum ordentligt. Det behövdes kan jag säga, haha! Och vid klockan 15.00 satt jag i soffan framför Världscupfinalen i hoppning. Spännande avslutning på tävlingarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0