Trött

Idag har ja faktiskt varit lite duktig. Åkte till mormor på morgonen tillsamans med Ville. Vi bar in ved i hennes källare. Vi jobbade på himla bra faktiskt, och det känns i kroppen nu! Kom hem där ifrån runt klockan tre, och då åkte jag ut till stallet och tog hand om Summer. Vi har haft bra väder här idag, så hon har fått gå utan täcke. Nu åkte det dock på igen. Hörde att det skulle bli sämre i morgon...

Ikväll har vi styrelsemöte med Målilla Rid & Körsällskap hemma hos oss. När det är avklarat kommer jag vara hels slut, haha! är redan skapligt trött i både huvud och kropp. I morgon blir det en intensiv dag igen, så jag ska försöka komma i säng lite tidigare än vanligt! 


Jag har lite bildbrist, hehe...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0