Söndag

Idag var första morgonen på jag vet inte hur länge som jag fick sova till jag vaknade av mig själv. Ganska skönt faktiskt! Gick upp vid 11, åt frukost och tittade på ett avsnitt band of brothers. Åkte till stalelt vid 1, och där var jag ett bra tag. 

Summer fick komma ut i skogen idag också. Vi var ute i nästan två timmar. Man får passa på nu när man har tid. Hon tyckte det var roligt, och galopperade på ordentligt i backarna. Lite glädjeskutt blev det också när hon verkligen fick sträcka ut. Pluttponny :) 



Sista lovdagen idag.. Som vanligt hade jag behövt minst en vecka till av lite ledighet. Men det ska bli skönt att börja beta av veckorna som är kvar innan studenten. 
Resten av min eftermiddag/kväll ska jag bara ta det väldigt väldigt lugnt. Hej då.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0